نتایج انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 3910820
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

نتایج انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات چهار محال‌وبختیاری از ساعت ۹ تا ۱۳ امروز ۲۵ تیرماه همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات برگزار و منتخبان با کسب آرای لازم به عضویت اصلی آن در آمدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، ابراهیم شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: در پایان رأی‌گیری که با مشارکت ۷۵ درصدی اعضای خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری همراه بود، ۷ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

شریفی افزود: در انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال‌وبختیاری ۱۰۷ نفر از مجموع ۱۴۳ عضو شرکت‌کننده در انتخابات مشارکت کردند و بر این اساس، مشارکت ۷۵ درصدی اعضای خانه مطبوعات در این انتخابات رقم خورد.

وی در پایان گفت: فعالیت هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان چهار محال و بختیاری برای یک دوره ۳ ساله خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال‌وبختیاری، میثم محمودیان، سیدمرتضی فیاضی، علیمراد مصیبی دهکردی، ساناز صیدی سامانی، مهدی فتاحی آلیکوهی، فاطمه بیاتی و سیدحسین میرفروغی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات چهارمحال‌وبختیاری انتخاب شدند.

همچنین افسانه کاظمی‌خواه و فاطمه زمانپور به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

در این انتخابات تورج یعقوبی سامانی، نوابه افیونی هفشجانی، اورنگ کیانی دسفاردی و محمد خواجه به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha