انعکاس خدمات نظام در جامعه تکلیف مهم رسانه‌هاست
کد خبر: 3910854
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

انعکاس خدمات نظام در جامعه تکلیف مهم رسانه‌هاست

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: انعکاس خدمات نظام در جامعه تکلیف مهم رسانه‌هاست. برای مگاپروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی این استان حتماً باید تهیه پیوست‌های اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علی زینی‌وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار صبح امروز، پنجشنبه 26 تیرماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی که امروز نظام با آن روبه‌روست، اما نظام همواره توجه ویژه‌ای به نقاط محروم داشته و طرح‌های کلانی برای توسعه استان سیستان‌وبلوچستان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این شرایط که نظام از همه ظرفیت‌هایش برای توسعه و رفاه این استان استفاده می‌کند، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید به کمک آمده و مردم را از این خدمات آگاه کنند، زیرا در سایه بی‌اطلاعی و ناآگاهی از این خدمات، دشمنان دست به شیطنت می‌زنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: انعکاس خدمات نظام در جامعه تکلیف مهم رسانه‌هاست؛ برای مگاپروژه‌ها و طرح‌های زیربنایی این استان حتماً باید تهیه پیوست‌های اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ سازندگی مبدل شده که در همه نقاط آن شاهد اجرای پروژه‌های مختلف هستیم. این استان عقب‌ماندگی‌های تاریخی دارد که در این سال‌های اخیر در حال جبران آن هستیم و انشاء‌الله شاهد تحولی بزرگ در استان خواهیم بود.

زینی‌وند اظهار کرد: وقتی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها این خدمات را در سطح جامعه منعکس کنند، موجب ایجاد نشاط، امید و انگیزه مضاعف در مردم می‌شود؛ در حالی‌که رسانه‌های معاند با تمام قدرت به میدان آمده‌اند تا با سیاه‌نمایی، مردم را نظام دلسرد کرده و ناامیدی را تزریق کنند.

وی افزود: مسئولان نیز باید آماده پاسخگویی بوده و از انتقادهای سازنده رسانه‌ها استقبال کنند، زیرا خود باعث پیشرفت و اصلاح امور می‌شود. تقویت ارتباط خود با رسانه‌ها موجب افزایش شفافیت و اعتماد عمومی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار اضافه کرد: برای تسریع در روند توسعه سیستان و بلوچستان باید همه مدیران این فرصت خدمتی را قدر بدانند و با انگیزه مضاعف و روحیه جهادی منشأ خدمات ماندگار در استان باشند.

انتهای پیام
captcha