احداث منزل برای یك خانواده نیازمند پس از 30 سال اسكان در چادر توسط جهادگران شیرازی
کد خبر: 3911155
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

احداث منزل برای یك خانواده نیازمند پس از 30 سال اسكان در چادر توسط جهادگران شیرازی

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه در مناطق محروم سیاخ دارنگون گفت: در یك فعالیت جهادی یك منزل مسكونی برای خانواده نیازمندی كه بیش از 30 سال در چادر سكونت داشتند، احداث شد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 28 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: گروه‌های جهادی این ناحیه حتی در ایام شیوع كرونا نیز دست از خدمت به محرومان و نیازمندان برنداشتند.

وی افزود: هم‌اكنون گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه در سه عرصه احداث ساختمان، ویزیت رایگان پزشك و اهدای بسته معیشتی در مناطق محروم سیاخ دارنگون در حال فعالیت هستند.

بنایی بیان كرد: در برنامه جهادی در روستای نوروزآباد منطقه سیاخ دارنگون، جهادگران یك ساختمان كامل جهت برای یك خانواده نیازمند كه بیش از 30 سال در چادر سكونت داشتند، را احداث كردند.

وی با تصریح اینكه همچنین ویزیت رایگان پزشك و توزیع بسته معیشتی میان عموم مردم این روستا از دیگر برنامه‌های انجام شده در روستای مذكور بوده است، گفت: برای احداث ساختمان مورد نظر جهت خانواده نیازمند 110 میلیون تومان توسط این ناحیه با مشاركت فعال خیران در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: همچنین طی این ایام 40 بسته معیشتی به ارزش 12 میلیون تومان توسط گروه جهادی یوسف مقاومت در روستای نوروزآباد توزیع شد.

بنایی در پایان از خیرانی که چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ حضور نیروی انسانی در مناطق محرم داوطلب کمک‌رسانی هستند، خواست تا با شماره تماس09175681427 محمدی، مسئول گروه‌های جهادی ناحیه محمد رسول الله(ص) همکاری كنند.

انتهای پیام
captcha