توزیع 11 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ملایر
کد خبر: 3911638
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵

توزیع 11 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ملایر

فرمانده سپاه ملایر خبر داد: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه بر اساس منویات مقام معظم رهبری امسال 11 هزار بسته معیشتی طی سه مرحله در ملایر توزیع شد.

توزیع 11 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ملایرسیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا ازهمدان، با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه اظهار کرد: این رزمایش با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا طی چند مرحله با کمک خیرین و بسیجیان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی تقویت نقش تربیتی در این امر خداپسندانه را از دیگر اهداف برگزاری رزمایش همدلی عنوان کرد و افزود: این رزمایش‌ها در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام برای کمک به نیازمندان تصریح کرد: کمک به هم نوع و دستگیری از نیازمندان از ارکان فرهنگ مهدوی در جامعه اسلامی است که با برگزاری رزمایش‌ کمک‌های مؤمنانه به نمایش گذاشته شد.
وی با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه بستری برای اشاعه فرهنگ مهدویت است و چنین فرهنگی باید در جامعه تقویت و گسترش یابد، گفت: در برگزاری این رزمایش از ظرفیت گسترده بسیجیان و پایگاه‌های بسیج استفاده می‌شود و مساجد نقش مهمی در آن دارند.
وی افزود: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه بر اساس منویات مقام معظم رهبری امسال 11 هزار بسته معیشتی طی سه مرحله در ملایر توزیع شد.
وی با بیان اینکه هر بسته به ارزش 250 تا 300 هزار تومان بود، افزود: این بسته‌ها به همت خیران، رده‌ها و اقشار بسیج و نهادهای دولتی تهیه و بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا در ملایر توزیع شد.

انتهای پیام
captcha