تشکیل ۸ هسته مقاومت تبلیغ در کرمانشاه
کد خبر: 3912402
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

تشکیل ۸ هسته مقاومت تبلیغ در کرمانشاه

۸ هسته مقاومت تبلیغ با عنوان «راهبران گام دوم تبلیغ» در کرمانشاه تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تشکیل ۸ هسته مقاومت تبلیغ با عنوان راهبران گام دوم تبلیغ در این استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد هسته‌های مقاومت با عنوان راهبران گام دوم تبلیغ و با هدف تبلیغ دین، نظام و انقلاب اسلامی با موضوع نشست‌های تعالی در گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی و شرایط خاص کشور با وجود کرونا، روند تشکیل هسته‌ها با کندی مواجه است و پس از این شرایط قصد داریم تا با دعوت از افراد تأثیرگذار در بدنه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، رسانه‌ای و تشریح طرح، روند اجرایی طرح را در استان آغاز کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه مطالبه مقام معظم رهبری منجر به کادرسازی برای آینده نظام و انقلاب می‌شود، گفت: اگر جوانان مؤمن پای کار باشند مطمئناً بخش عمده‌ای از مشکلات در کشور برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: در بحث‌های مختلف با پای کار آمدن جوانان مؤمن و جهادی می‌بینیم که کار به‌درستی پیش می‌رود و نمونه‌ای از آن همکاری و تلاش جوانان در بحث کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات همچنین کمک‌رسانی از ابتدای شیوع کروناست که می‌بینیم هر کجا جوانان مؤمن پای کار بودند، کار به‌درستی پیش رفته است.

وی در پایان تصریح کرد: اقدامات جهادی و مخلصانه منجر به برداشته شدن باری از دوش مردم خواهد شد و به منزله تبلیغ دین است که با توجه به ظرفیت موجود گسترش پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha