راه‌اندازی پویش نذر ماسک در محرم از سوی هیئت‌های مذهبی
کد خبر: 3914254
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

راه‌اندازی پویش نذر ماسک در محرم از سوی هیئت‌های مذهبی

پویش نذر ماسک در محرم از سوی هیئت‌های مذهبی کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از راه‌اندازی پویش نذر ماسک در محرم با همکاری هیئت‌های مذهبی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا نیازمندیم تا پشتیبانی‌های لازم برای تأمین اولیه این امر انجام شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید هرچه در توان داریم برای کمک و دستگیری از نیازمندان به کار بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق برای انجام برنامه‌های محرم براساس پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با اهتمام به دستورالعمل و پروتکل‌ها برای محرم برنامه‌ریزی کنیم. امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های محرم با سال‌های گذشته متفاوت است و براساس پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های این ایام به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی به رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه از قربان تا غدیر نیز اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های عید غدیر در صورت شرایط مساعد اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: برای راه‌اندازی پویش نذر ماسک در محرم باید با هیئت‌های استان هماهنگ کنیم و این برنامه باید در ستاد محرم استان به تصویب برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان افزود: امسال با توجه به شرایط خیرینی که هر ساله در محرم اطعام می‌دهند در صورت عدم اطعام دهی این امر به توزیع بسته‌های آذوقه و ماسک و مواد ضدعفونی تبدیل شود و در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha