حرکت 220 کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در محلات البرز
کد خبر: 3914882
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

حرکت 220 کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در محلات البرز

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از اعزام 22۰ کاروان شادی به محلات البرز به مناسبت عیدغدیر خبر داد و گفت: این کاروان‌ها به اجرای سرود و شعرخوانی و پخش مولودی در سطح محلات می‌پردازند.

حرکت 220 کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در محلات البرز

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از اعزام 220 کاروان شادی به سطح محلات البرز همزمان با عیدغدیر خبرداد و اظهار کرد: این برنامه با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محورهای اجرای سرود خیابانی، پرده‌خوانی غدیر و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: کاروان های شادی تا 18 مرداد در سطح محلات البرز به اجرای برنامه می‌پردازند.
این مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: مسابقه متن خطبه غدیر، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر و مسابقه عکس از جمله این برنامه‌هاست.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد البرز خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و با توجه به شرایط کرونا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به تهیه 600 بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه اقدام کرده‌اند که این بسته‌ها همزمان با روز عید غدیر در مناطق کم‌برخوردار البرز توزیع می‌شوند.

انتهای پیام
captcha