تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان اتکا به توان داخلی است
کد خبر: 3916500
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان اتکا به توان داخلی است

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا با تمام قوا مانع توسعه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر آن‌ها، اتکا به توان داخلی و حفظ وحدت در جامعه است.

تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان اتکاء به توان داخلی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، روز گذشته،  23 مردادماه در نشست معارفه فرماندار جدید اهر با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف، حمایت از سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز توسعه اشتغال دانست.

وی افزود: امروز دنیای استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا با تمام قوا مانع توسعه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است که تنها راه ایستادگی در برابر آن‌ها، اتکا به توان داخلی و حفظ وحدت در جامعه است.

راستگو، انسجام و وحدت ملی را رمز موفقیت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان و به ویژه آمریکا ذکر کرد و افزود: با اتحاد و وحدت می‌توان بر همه سختی‌ها غلبه کرد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، ایجاد آرامش بین مردم را از خصوصیات کاری حاکمیت برشمرد و افزود: باید فرمانداری‌ها با ایجاد آرامش بین مردم ارتباط خود را با آن‌ها نیز قوی‌تر کنند.

وی گفت: شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های قدیمی استان بوده که ظرفیت‌های بالقوه‌ای در توسعه و پیشرفت دارد و باید در این زمینه مسئولان شهرستان تلاش کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم رسول خدابخش به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی و از تلاش‌های چند ساله زاهد محمودی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha