توزیع بسته‌های معیشتی در نواحی کم برخوردار کرمانشاه
کد خبر: 3917052
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

توزیع بسته‌های معیشتی در نواحی کم برخوردار کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: هیئت‌های مذهبی استان در ایام محرم در قالب طرح مواسات بسته‌های معیشتی در نواحی حاشیه‌ای شهر و مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه توزیع می‌کنند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام محرم براساس محدودیت و مصوبات ستاد کرونا طبخ و توزیع نذر نخواهیم داشت و با هماهنگی هیئت‌ها مقرر شده تا توزیع نذورات در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و طرح مواسات انجام و در مناطق کم‌برخوردار توزیع شود.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های محرم از ابتدا طبق رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد و تکایا خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه درخصوص برگزاری مراسم ماه محرم، گفت: به‌دلیل اینکه برخی هیئت‌ها با محدودیت مکانی برای برگزاری مراسم مواجه هستند بر این اساس می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات برای دریافت معرفی‌نامه مراجعه و از فضای مدارس و سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: در راستای یاد شده هیئت‌ها می‌توانند برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به سازمان صمت مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم عزداری دهه اول ماه محرم باید در سامانه بیرق ثبت‌نام و برای این امر به سازمان تبلیغات مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: قطعاً تمام هیئت‌ها براساس دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha