پویش «هر خانه، یک پرچم» در کرمانشاه راه‌اندازی شد
کد خبر: 3918476
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

پویش «هر خانه، یک پرچم» در کرمانشاه راه‌اندازی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش «هرخانه، یک پرچم» در کرمانشاه خبر داد و گفت: پویش «هرخانه، یک پرچم» راه‌اندازی شده تا سیمای شهری به سیمای حسینی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از راه‌اندازی پویش «هر خانه، یک پرچم» در کرمانشاه خبر داد و افزود: باید جایگاه و ارزش این ایام در جامعه تبیین شود.

وی اظهار کرد: امسال بزرگداشت شعائر واقعه کربلا و قیام امام حسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا با مداحان، مبلغان و روسای هیئت‌های مذهبی جلساتی برگزار شد که بسیار خوب همکاری کردند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی استان امسال مراسم خود را در فضای باز و طبق پروتکل‌های اعلامی برگزار می‌کنند که نهایت همکاری را با تبلیغات اسلامی استان داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل خوبی در برگزاری مراسم داشتند و مدارس و ورزشگاه‌ها در اختیار هیئت‌ها قرار گرفت و دانشگاه علوم پزشکی نیز نهایت همکاری را داشت تا محرم امسال با رعایت موازین بهداشتی پرشور برگزار شود.

وی در پایان افزود: هویت اسلام اصیل به برکت سیدالشهدا(ع) بوده در همین راستا سیمای محرم‌گونه شهر نیز باید تقویت شود که در این راستا چندین پویش با محوریت این موضع در شهر کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha