آغاز پویش «نذر سلامت» در کرمانشاه
کد خبر: 3919001
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

آغاز پویش «نذر سلامت» در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از آغاز پویش نذر سلامت در استان خبر داد و گفت: در پویش نذر سلامت، مردم نذورات خود را به نذر سلامت تغییر می‌دهند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز پویش نذر سلامت در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط ماه محرم امسال و شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های این ماه با تغییراتی همراه بوده که یکی از آن‌ها در نحوه و شیوه توزیع نذورات است.

وی افزود: امسال توزیع نذورات به شیوه‌های سنتی تا حد زیادی ممکن نیست و در این راستا سازمان تبلیغات تصمیم به آغاز پویش نذر سلامت کرده تا مردم بتوانند نذورات خود را در قالب نذر سلامت و با تهیه اقلام بهداشتی برای توزیع بین عزادارن حسینی به‌ویژه اقشار نیازمند ادا کنند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: پویش نذر سلامت نگاه ویژه‌ای برای کمک و نوع‌دوستی دارد و در این روز‌ها می‌تواند هرچند کوچک بخشی از نیاز‌ اقشار آسیب‌پذیر را در قالب تهیه مواد بهداشتی رفع کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: راه‌اندازی این پویش نشان از حس نوع‌دوستی، کمک و خیرخواهی مردم در شرایط بحران کنونی دارد. با هدایت و سمت‌وسو دادن به کمک‌های مردمی به سمت قشر‌های آسیب‌پذیر می‌توان تا اندازه‌ای اندک به این خانواده‌ها کمک کرد.

انتهای پیام
captcha