لزوم مصونیت در برابر شبهات فضای مجازی/ کادر انقلابی رسانه‌ای تربیت شود
کد خبر: 3919151
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

لزوم مصونیت در برابر شبهات فضای مجازی/ کادر انقلابی رسانه‌ای تربیت شود

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر لزوم مصونیت در برابر شبهات که توسط دشمنان در فضای مجازی القا می‌شود، گفت: نیاز امروز ما تربیت کادر انقلابی رسانه‌ای در فضای مجازی است.

لزوم مصونیت در برابر شبهات فضای مجازی/ کادر انقلابی رسانه‌ای تربیت شودبه گزارش ایکنا از لرستان، امیر علی‌حیدر امیری، تئوریسین مسائل سیاسی منطقه غرب آسیا روز چهارشنبه، پنجم شهریورماه، در کارگاه تربیت کادر رسانه‌ای، ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان که در حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: به گفته آمار دستگاه‌های امنیتی در کشور اسرائیل پنج هزار نفر کار رسانه‌ای بر علیه مبانی انقلاب اسلامی ایران و با هدف ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، کار می‌کنند.

وی با ذکر این مطلب که گروه‌های مختلف در رسانه‌های نوشتاری و دیداری بر علیه انقلاب اسلامی کار می‌کنند، گفت: تربیت کادر انقلابی در امور رسانه امر بدیهی است که ما باید در این مورد توجه بیشتر داشته باشیم هرچند در حوزه سایبری فعالیت‌های خوبی توسط سپاه و بسیج تشکیل شده است اما ما با کمبود کادر رسانه‌ای انقلابی در فضای مجازی مواجهیم.

امیری با تأکید بر این‌که امروز جنگ ما در حوزه رسانه است، به فعالیت خوب پلیس فتا اشاره کرد و ادامه داد: بچه‌های انقلابی باید در فضای مجازی کادرسازی کنند این در حالی‌ است که دشمنان در کانال‌های مختلف مجازی به‌دنبال ترویج بی‌بندوباری، فساد اخلاقی و تبلیغ عرفان‌های کاذب هستند.

حکومت بر جهان با سلاح رسانه

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که جوانان انقلابی در شبکه‌های اجتماعی بیشتر حضور پیدا کنند، افزود: هدف این است که انقلاب بر حق اسلامی ایران را از بین ببرند و طلاب باید در این عرصه حضور داشته باشند این در حالی‌ است که در لرستان سازمان فضای مجازی دوره‌های تربیت کادر انقلابی را برگزار می‌کند.

وی با ذکر این مطلب که بی‌بی‌سی را اخبار دروغ را به شکل راست به مخاطبان القا می‌کند، تصریح کرد: امروز تئوریسین‌های بزرگ جهان، بر این مدعا هستند که هر کس می‌خواهد بر دنیا حکومت کند باید رسانه‌ها را در اختیار داشته باشد.

امیری پیر شدن جمعیت کشور را توطئه دشمنان دانست و با تأکید بر این‌که ما باید به رسمیت رشد جمعیت حرکت کنیم،  افزود: طی سال‌های آینده شاهد پیر شدن جمعیت خواهیم بود و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید موانع ازدواج را برداشت و ازدواج آسان را گسترش داد.

تبلیغ زندگی مجردی توسط رسانه‌های معاند

این استاد حوزه و دانشگاه تسهیل امر ازدواج را از عوامل رشد جمعیت دانست و گفت: امروز در رسانه‌های دشمنان زندگی مجردی، همجنس‌گرایی، تربیت سگ و گربه به‌عنوان یک آرمان توسط رسانه‌های ضدانقلاب القا می‌شود این در حالی‌ است که ما در مقابل استان توطئه‌ها باید مصونیت داشته باشیم.

وی با ذکر این مطلب که از دیدگاه روانشناسان سن مطلوب درک فرزندان توسط والدین، تا ۲۵ سال است، تصریح کرد: کسی‌ که در چهل سالگی ازدواج می‌کند قطعاً بچه‌ خود را به شکل مطلوب درک نخواهد کرد این در حالی‌ است که برخی خانواده‌ها در امر ازدواج سخت‌گیری می‌کنند که همین امر به بالا رفتن سن ازدواج دامن می‌زند در حالی‌ که تأکید دین بر آسان‌گیری و سادگی در امر ازدواج است.

انتهای پیام
captcha