اجرای طرح نان صلواتی در تاسوعای حسینی در اردبیل
کد خبر: 3919424
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

اجرای طرح نان صلواتی در تاسوعای حسینی در اردبیل

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل، از اجرای طرح نذر حسینی، نان صلواتی در استان اردبیل خبرداد و گفت: در راستای کمک مؤمنانه این طرح در سراسر استان اردبیل اجرا می‌شود.

اجرای طرح نذر حسینی، نان صلواتی در تاسوعای حسینی استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل، هشتم شهریورماه، از برگزاری طرح نذر حسینی، نان صلواتی در استان اردبیل خبرداد و گفت: در راستای اجرای نذر حسینی، طرح صلواتی نانوایی‌ها در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در روز تاسوعای حسینی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح نان صلواتی در تاسوعای حسینی با مشارکت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی، موسسات خیریه، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی بسیج، خیرین و محسنین، اتحادیه نانوایان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل از عموم خیرین و مردم نوع دوست استان برای مشارکت در طرح نان صلواتی دعوت کرد و گفت: در این طرح نیکوکاران و محسنین با پرداخت هزینه یک شیفت نانوایی یا تعدادی نان، در روز تاسوعای حسینی اقدام به احسان نان می‌کنند.

وی با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان، بیان کرد: مردم حسینی و خیر استان در ماه محرم نیز با مشارکت خیرخواهانه خود در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نمونه بارزی از تعاون و احسان را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام
captcha