توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3919742
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در قالب رزمایش «ایران همدل» قرار است طی دو ماه محرم و صفر ۱۰۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان و نیازمندان سطح استان توزیع شود.

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «ایران همدل» در آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب طرح «ایران همدل» اظهار کرد: در قالب این طرح قرار است طی دو ماه محرم و صفر ۱۰۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان و نیازمندان سطح استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها برابر با دو هزار میلیارد ریال است، افزود: هدف این طرح این است تا با به نمایش گذاشتن همدلی و اتحاد مردم ایران در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا گامی جهت کمک به نیازمندان بردارد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی زمان اجرای رزمایش «ایران همدل» را ۱۷ مرداد برابر با عید سعید غدیرخم اعلام و تصریح کرد: در اجرای این رزمایش علاوه بر کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، صداوسیمای‌ جمهوری اسلامی ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیت امام رضایی‌های سازمان بهزیستی، بنیاد مادر مهربان و سایر گروه‌های جهادی مشارکت دارند.

وی با اشاره به راه‌های مشارکت مردمی در این طرح تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل را از طریق شماره کارت 6037997900001232 واریز کنند.

سهندی با اشاره به کمک یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی مردم استان در پنج ماه نخست سال جاری، گفت: از این میزان دو میلیارد ریال کمک مردمی به رزمایش «ایران همدل» است و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده کمک‌های مردمی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و در مسیر رفع نیاز مددجویان اقدامات خوبی انجام شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه طبخ غذا برای نیازمندان در ماه محرم، بیان کرد: راه‌اندازی این آشپزخانه‌ها نیز در راستای اجرای رزمایش «ایران همدل» انجام می‌شود که در آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای نیازمندان غذا طبخ می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» نیز ۲۵ آشپزخانه راه‌اندازی شده بود که در آنجا ۹۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha