ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۲۹ هزار عزادار حسینی در اردبیل
کد خبر: 3920105
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۲۹ هزار عزادار حسینی در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعضای جمعیت هلال احمر این استان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی به ۲۹ هزار و ۸۹۰ نفر از عزاداران حسینی خدمات بهداشتی دادند.

ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۲۹ هزار عزادار حسینی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، دهم شهریورماه، گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان با حضور در ۴۹ هیئت عزاداری حسینی بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا نظارت کردند.
وی افزود: این نظارت‌ها در راستای اجرای طرح نذر سلامت با عنوان خادمان حسینی هلال انجام می‌شود و این خدمات توسط ۷۸ تیم متشکل از ۱۹۴ نفر از اعضا با بکارگیری و استقرار ۲۶ دستگاه خودروی امدادی در ۱۰ شعبه استان انجام گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با اشاره به اینکه این نهاد در روز تاسوعا و عاشورا ۱۰ هزار و ۱۷۰ عدد ماسک در بین عزاداران حسینی توزیع کرده است، تصریح کرد: برای ۲۹ هزار و ۸۹۰ نفر هم ۷۹ لیتر محلول ضدعفونی کننده به صورت دستی و تونل مه‌پاش استفاده کرده‌اند.
معبودی با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر استان با حضور در هیئت‌ها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت می‌پردازند، گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه فرهنگ نذر ماسک، لوازم بهداشتی و تهیه اقلام مورد نیاز شعب از این طریق، استفاده از پتانسیل‌های رسانه‌های استانی برای آگاه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های مجازی در انتشار نکات بهداشتی از جمله برنامه‌های هلال احمر در این طرح است.

انتهای پیام
captcha