نمایندگان مجلس در مقابل تجمل‌گرایی ایستادگی کنند
کد خبر: 3922929
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

نمایندگان مجلس در مقابل تجمل‌گرایی ایستادگی کنند

امام جمعه کرج در توصیه به منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس گفت: نمایندگان باید با شفافیت کامل مقابل تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری ایستادگی کنند.

نمایندگان مجلس در مقابل تجمل‌گرایی ایستادگی کنند

به گزارش ایکنا ازالبرز، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 24 شهریور در دیدار با منتخب مردم در دور دوم مجلس شورای اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد، ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، برای وی آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به او واگذارشده را از خداوند متعال درخواست کرد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در طول دوران نمایندگی خدا را ناظر بر اعمالتان ببینید، بیان کرد: در مسیر دین حرکت کرده و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پاسداری کنید.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن کوشا باشید، اظهار کرد: خدمت‌گزاری به مردم و تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات آنان را برای خود افتخار دانسته و با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرائی و اشرافی گری اقدام کنید.
حسینی همدانی در پایان بابیان اینکه ضد استکبار و دشمن صهیونیست‌ها باشید، گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین را روش خود قرار دهید و بدانید سعادت دنیا و آخرت شما در گرو نیت شماست.

انتهای پیام
captcha