اهدای بسته‌های معیشتی و مهر تحصیلی به نیازمندان در داورزن + عکس
کد خبر: 3923010
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

اهدای بسته‌های معیشتی و مهر تحصیلی به نیازمندان در داورزن + عکس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن از توزیع 117 بسته معیشتی و مهر تحصیلی میان نیازمندان از محل موقوفات و کمک خیران در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین خانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن، 24 شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، بیان کرد: چهارمین مرحله طرح مواسات و همدلی از محل موقوفات مرتبط با محوریت بقعه متبرکه امامزاده سیدعلی‌اصغر(ع) روستای ریوند، میقات‌الرضای شهرستان آغاز شد.

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) و آغاز سال تحصیلی جدید ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۷ بسته لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا و دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن در ادامه گفت: ارزش هر بسته معیشتی 100 هزار تومان و شامل برنج، روغن، رب و... و ارزش هر بسته مهر تحصیلی 120 هزار تومان و شامل کیف، جامدادی و دفتر و نوشت‌افزار ایرانی است.

خانی با اشاره به اینکه در شهرستان داورزن موقوفه ای با نیت مهر تحصیلی وجود ندارد، اظهار کرد: این 100 بسته معیشتی از محل عواید موقوفات رضا قلی، علی محمد و غلامرضا و 17 بسته مهر تحصیلی از محل کمک خیران تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داورزن یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۰ بسته معیشتی و حمایتی با هدف مساعدت به قشرهای آسیب‌پذیر و اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش توزیع شده است.
 
زهرا چشمی
انتهای پیام
captcha