معرفی برترین‌های قرآنی سمنان
کد خبر: 3923948
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱

معرفی برترین‌های قرآنی سمنان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف سمنان گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان برگزار شد و برترین‌های قرآنی استان مشخص شدند.

معرفی برترین‌های قرآنی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان، عباس حاجی، رئیس اداره امور قرآنی این اداره امروز، 30 شهریورماه از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 80 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در استان خبر داد و گفت: در رشته حفظ 5 جزء بانوان، مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان اول، طاهره وارثی از دامغان دوم و زینب رعیتی از دامغان سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء بانوان نیز زینب اصغرزاده از شاهرود، زهرا وارثی و فاطمه غریب بلوک از دامغان به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفتند.

حاجی با بیان اینکه شیما یزدانی از سمنان، زهرا کرمانی از شاهرود و کوثر تبیانیان نیز نفرات اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء قران کریم بانوان شدند، یادآور شد: فاطمه زهرا علیزاده از سمنان نفر اول رشته حفظ کل بانوان شد و زینب شاطری و نرجس سعدالدین هر دو از سمنان نیز نفرات دوم و سوم رشته حفظ کل بانوان شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان متذکر شد: در رشته ترتیل بانوان منصوره آقا حسنی از سمنان نفر اول و سمیه جعفری از شاهرود نفر دوم و فاطمه کرمانی از شاهرود نفر سوم شدند.

حاجی با اشاره به اینکه فاطمه نائبی موحد و مهدیه اسماعیل‌پور از سمنان موفق به کسب رتبه اول و دوم رشته قرائت تحقیق بانوان و مطهره کبیریان‌راد نیز نفر سوم این رشته شد، افزود: نفرات برتر بخش آقایان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سیدمهدی جوادیان از شاهرود نفر اول رشته حفظ 5 جزء و قربان علیان‌نژادی از دامغان نفر دوم بودند.

به گفته وی، قاسم خاکپاش از شاهرود نفر اول رشته حفظ 20 جزء آقایان و محمدتقی سعدالدین از سمنان نفر اول رشته حفظ کل آقایان شدند و معین منصوریان از دامغان، عبدالحمید علیزاده مقدم از بسطام و محسن خطیبی از سمنان نفرات اول تا سوم رشته ترتیل آقایان شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان با بیان اینکه محسن سفیدیان از سمنان نفر اول رشته قرائت تحقیق آقایان و سیدمحمد حسینی‌پور از دامغان و سیدیوسف حسینی از شاهرود نفرات دوم و سوم رشته قرائت تحقیق آقایان شدند، بیان کرد: در رشته دعاخوانی آقایان و بانوان، تمامی اجراها ضبط و به مرکز امور قرآنی سازمان ارسال شده که اجراهای ارسال شده توسط مرکز امور قرآنی سازمان مورد داوری قرار خواهد گرفت و نفرات برتر متعاقباً اعلام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha