مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3926654
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) اردبیل، گفت: نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای ۵ در پنج محور و اجرای برنامه‌های متعدد رزمی و فرهنگی به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار شدعلی تدین، فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۵ هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و گفت: کار آماده‌سازی این نمایشگاه که از ابتدای شهریور ماه به مدت یک ماه انجام گرفته بود بعد از ۸ روز فعالیت به کار خود پایان داد.

وی از همکاری سازمان ها، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: شرکت کنندگان در نمایشگاه هفته دفاع مقدس دستاورد‌های خود در ۴۰ سال گذشته را در معزض دید مردم قرار دادند.

تدین به حضور اقشار مختلف بسیج در نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۵ در پنج محور و اجرای برنامه ها‌ی متعدد رزمی و فرهنگی در محل موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به راه اندازی حسینیه شهدا در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: در این محل ۷ یادواره شهدا، ۳ همایش و برنامه‌های فرهنگی متعدد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

تدین از ایجاد اسکله شهدای غواص در محوطه دریاچه شورابیل خبر داد و اظهار کرد: بازدید کنندگان از نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز با حضور در این محل یاد و خاطره شهدای غواص را گرامی داشتند.

وی به راه‌اندازی استدیوی ضبط و پخش برنامه‌های تلویزیونی نیز در محل موزه دفاع مقدس اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز اردبیل با استقرار در این محل رویداد‌های نمایشگاه را بصورت زنده به خانه‌های مردم برد.

مسئول نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل به اجرای زنده نمایش آسمانی‌ها در محل نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: نمایش میدانی افلاکیان خاکی تحت عنوان آسمانی‌ها نیز هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء با هنرمندی جوانان بسیجی به روی صحنه رفت.

وی با اشاره به بازسازی عملیات کربلای ۵ بیان کرد: بازسازی عملیات کربلای ۵ به منظور بازخوانی ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هر روز به صورت میدانی انجام گرفت.

فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) اردبیل به ایستگاه سلامت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در این مکان علاوه بر تب سنجی و توزیع ماسک بین بازدیدکنندگان، ضدعفونی غرفه‌ها نیز بصورت روزانه انجام گرفت.

انتهای پیام
captcha