نقش كانون‌های كارآفرینی در بهبود وضعیت اقتصادی
کد خبر: 3927016
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

نقش كانون‌های كارآفرینی در بهبود وضعیت اقتصادی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس معتقد است کانون کارآفرینی در وهله نخست با حفظ و مواظبت از فرصت‌های شغلی موجود و در وهله دوم با حمایت، هدایت و آموزش افراد در ارتباط با کارآفرینی می‌تواند وضعیت اقتصادی استان را بهبود بخشد.

به گزارش ایكنا از فارس، سهراب مختاری، مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی فارس امروز، ۱۲ مهر در حاشیه انتخابات سومین دوره هیئت امنای کانون کارآفرینی استان گفت: کانون کارآفرینی استان در وهله نخست با حفظ و مواظبت از فرصت‌های شغلی موجود و در وهله دوم با حمایت، هدایت و آموزش افراد در ارتباط با کارآفرینی می‌تواند وضعیت اقتصادی استان را بهبود بخشد.

وی افزود:  کانون کارآفرینی استان در هر دو دوره قبلی تلاش‌های خوبی از خود نشان داد و در دوره دوم زمینه‌ساز فعالیت‌های بسیار خوبی در بحث اشتغال‌زایی و توسعه کارآفرینی شد.

مختاری ادامه داد: انتظار ما این است این‌ کانون در ادامه مسیر فعالیت خود بتواند حلقه واسطی بین شروع‌کنندگان کار و مسئولان مربوطه باشد تا در وهله نخست با حفظ و مواظبت از فرصت‌های شغلی موجود و در وهله دوم با حمایت، هدایت و آموزش افراد در ارتباط با کارآفرینی  وضعیت اشتغال استان  را بهبود بخشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: حمایت از کارآفرینان نوپا استان با رفع مشکلات آنان از قبیل موانع گرفتن مجوز و ...باید از جمله اهداف کانون کارآفرینی استان باشد.

اصفهانی، معاون مدیرکل دفتر کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم بیان کرد: از آنجا که کانون‌های کارآفرینی به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل کارآفرینان برتر تشکیل شده است لذا تعامل بین کارآفرینان استان‌ها بی‌شک منجر به شناسایی بهتر مشکلات اشتغالزایی و در نهایت منجر به توسعه اشتغال می‌شود.

سنجابی، رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور نیز در این مراسم خواستار رفع موازی کاری در زمینه نهادهای کارآفرینی شد و کانون‌های کارآفرینی تاسیس شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تنها کانون معتبر کارآفرینی در هر استان دانست.

انتهای پیام
captcha