رزمایش کمک مؤمنانه در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود
کد خبر: 3927041
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
از ۱۵ مهر ماه؛

رزمایش کمک مؤمنانه در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: فاز سوم مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ۱۵ مهر ماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ این ماه نیز تداوم دارد.

آغاز اجرای رزمایش کمک مومنانه از 15 مهر در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از بسیج سازندگی سپاه شهدا استان، سرهنگ احمد رحمانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، با اشاره به فاز سوم مرحله دوم توزیع کمک‌های معیشتی در استان اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ۱۵ مهر ماه آغاز می‌شود و تا 26 این ماه نیز تداوم دارد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نهفته در هیأت‌های مذهبی، تکایا تاکید کرد و افزود: فعالان فرهنگی، جهادگران، خادمان هیئت‌های مذهبی، رسانه‌های جمعی، مداحان و روحانیان باید برای برگزاری باشکوه این مرحله از رزمایش کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی توزیع نذورات قربانی، بسته معیشتی، طعام، لوازم‌التحریر، البسه و کفش با استفاده از کمک‌های مردمی را از جمله اقلام توزیعی در این مرحله برشمرد.

وی در ادامه بهره‌گیری بی‌بدیل از ظرفیت موکب‌داران را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی و سالگرد رحلت پیامبراکرم(ص)، این انتظار وجود دارد که موکب‌داران و عاشقان اهل بیت(ع)، عصمت و طهارت(ع) به یاری مردم آسیب‌دیده از کرونا بشتابند.

رحمانی در پایان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت کمک مؤمنانه و مواسات اشاره و تصریح کرد: در لبیک به فرامین امام خامنه‌ای این رزمایش در سه مرحله اجرا می‌شود، که امید است مردم انقلابی و ولایت‌مدار استقبال خوبی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha