برگزاری مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قوه قضائیه تا نیمه آبان‌
کد خبر: 3927091
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

برگزاری مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قوه قضائیه تا نیمه آبان‌

مرحله مقدماتی کشوری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه تا نیمه آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، با پایان یافتن مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در سراسر کشور و مشخص شدن نفرات برتر، مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات نیز تا نیمه آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بنا به شرایط موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا، بخش کتبی این مرحله از مسابقات به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین، بخش شفاهی مرحله مقدماتی کشوری این دوره از مسابقات نیز تصویربرداری شده و برای داوری ارسال می‌شود.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران، با بیان اینکه نفرات برتر مرحله استانی این دوره از مسابقات در استان تهران مشخص شده‌اند، اظهار کرد: در استان تهران تعداد 45 نفر در بخش شفاهی و تعداد 10 نفر نیز در بخش کتبی جواز حضور در مرحله مقدماتی کشوری را به دست آوردند.

داوودی‌نسب در پایان تصریح کرد: مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه نیز با حضور 20 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی کشوری طی زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در سطح استان تهران از 14 تا 21 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام
captcha