رسانه‌ها به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشند
کد خبر: 3927382
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

رسانه‌ها به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشند

مسئول بسیج رسانه لرستان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر رسانه‌ها به مطالبات مردم، افزود: رسانه‌ها نباید با مسئولان عقد اخوت بسته و این امر مانع انجام وظیفه اصلی آنان که بیان مطالبات مردم شود.

رسانه‌ها به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشندرضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، بر لزوم توجه بیشتر اصحاب رسانه لرستان به مشکلات جامعه و مطالبات مردم، اظهارکرد: در حالی‌که هر رسانه‌ای با هر خط و خطوط فکری می‌بایست وظیفه و رسالت خبررسانی خود را انجام دهد اما نباید عقد اخوت با هیچ مدیر و مسئولی داشته باشد.

وی با ذکر این مطلب که رسانه‌ها رابط بین دولت و مردم بوده و باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند، افزود: رسانه باید بدون تعصب، به‌دنبال انعکاس واقعیت‌ها بوده چشم بر روی خطاهای مسئولان نبندد و صدآفرین نثارشان نکند.

مریدی‌اصل با اشاره به این‌که رسانه‌ها می‌بایست چشم‌های ناظر بر عملکرد مسئولان استان باشند و کلمه به کلمه وعده و وعیدهای آن‌ها و برنامه‌هایی که باید انجام دهند را ثبت و در موعد مقرر مطالبه و پیگیری نمایند، اضافه کرد: رسانه‌ها نباید اجازه دهند حاشیه امنی از لحاظ ضعف عملکرد برای برخی مدیران ایجاد شود باید آن‌ها را به چالش و پاسخگویی به افکار عمومی کشیده تا نتیجه مطلوب با تغییر مدیر و یا اصلاح عملکرد حاصل شود.

مسئول بسیج رسانه لرستان با تاکید بر این‌که تعامل با ادارات ممدوح ولی فروش رسانه مذبوح و نکوهیده است، تصریح کرد: وحدت‌رویه رسانه‌ها با هم ستودنی ولی تفرقه و جدایی رسانه‌ها موجب سوءاستفاده برخی مدیران ناکارآمد و ضعیف است.

وی از برگزاری نشست‌هایی با عنوان «شب‌نشینی رسانه‌ها» توسط بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: این نشست‌هایی که اخیراً انجام می‌شود می‌تواند پایه‌گذار دوستی و همدلی بیش از پیش رسانه‌ها شود.

انتهای پیام
captcha