توزیع بسته‌های معیشتی میان ۳ هزار خانوار نیازمند کرمانشاهی
کد خبر: 3929027
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

توزیع بسته‌های معیشتی میان ۳ هزار خانوار نیازمند کرمانشاهی

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: در ایام پایانی ماه صفر ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین ۳ هزار خانوار نیازمند استان در دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: به‌دلیل شرایط بحران کرونا نذورات ایام ماه صفر امسال به‌صورت خشک بین نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه درحال توزیع است و این امر در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه انجام گرفت.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی این اداره بین نیازمندان از ابتدای شروع کرونا، افزود: این چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه است که از سوی این اداره انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه به برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در بقاع متبرکه استان به شیوه مجازی اشاره کرد و گفت: در اکثر استان‌ها به‌دلیل تشدید موج ویروس کرونا بقاع متبرکه و اماکن مذهبی تعطیل هستند و طبق مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا در دهه پایانی ماه صفر برنامه‌ای در امامزادگان با حضور جمعیت برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: بقاع متبرکه‌ای که فضای باز داشته باشند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کسب مجوز از ستاد ملی کرونا استان می‌توانند برنامه محدود با زمان محدودی داشته باشند.

وی بیان کرد: برنامه و مراسم سوگواری امسال با حضور جمعیت برگزار نمی‌شود و از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و به شیوه مجازی مراسم، برنامه، سخنرانی و مداحی این ایام پوشش داده می‌شود. در روز ۲۸ صفر زیارت از بعید پیامبر(ص) از کنار ضریح امامزادگان قرائت و از فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha