بهره‌مندی 600 سرباز از طرح ملی سرباز مهارت در سمنان
کد خبر: 3932739
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

بهره‌مندی 600 سرباز از طرح ملی سرباز مهارت در سمنان

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان سمنان از اجرای طرح ملی «سرباز مهارت» سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح 600 سرباز در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

بهره‌مندی 600 سرباز از طرح ملی سرباز مهارت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، حسن رهایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان، بعدازظهر دیروز، 11 آبان در مراسم رویداد پایانی طرح ملی «سرباز مهارت» در استان که با حضور فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر پدافند هوایی سمنان و سرپرست ورزش و جوانان استان در مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان برگزار شد، گفت: سهمیه استان در طرح ملی سرباز مهارت 600 سرباز بود که در دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

وی افزود: جمعاً 80 ساعت دوره آموزشی شامل 48 ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و 32 ساعت دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه سهمیه استان در طرح ملی سرباز مهارت 600 سرباز بود که تحت 48 گروه آموزشی این دوره‌ها برگزار شد، بیان کرد: 50 سرباز از سپاه، 100 سرباز نیروی انتظامی و 450 سرباز ارتش از مرکز آموزشی پدافند هوایی سمنان در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

رهایی در پایان خاطر نشان کرد: به همه سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر، اعطا شد.

انتهای پیام
captcha