توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان
کد خبر: 3933152
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل اوقاف لرستان از توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان بروجرد خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد بی‌بضاعت لرستان توزیع شده است.

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان سه‌شنبه، ۱۳ آبان در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های کمک مومنانه در شهرستان بروجرد، گفت: بیش از ۴۵۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان بروجردی توزیع شد.

وی با بیان این‌که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و اقلام شوینده و بهداشتی است، افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی بیش‌از ۲۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: این کمک‌ها از محل موقوفات شهرستان بروجرد و در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شده که بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی  با یادآوری این‌که از ابتدای شیوع کرونا توسط توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد بی‌بضاعت استان لرستان توزیع شده است، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم و مشکلات ناشی از تحریم و شیوع بیماری کرونا این یک حرکت ارزشمند و خداپسندانه است.

انتهای پیام
captcha