تسهیلات حمایتی به حوزه رسانه و کانون‌های تبلیغاتی اعطا می‎شود
کد خبر: 3933386
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

تسهیلات حمایتی به حوزه رسانه و کانون‌های تبلیغاتی اعطا می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به حوزه مطبوعات و کانون‌های تبلیغاتی استان خبر داد.

تسهیلات حمایتی به حوزه رسانه و کانون‌های تبلیغاتی اعطا می‎شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۵ آبان‎ماه، در خصوص اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: این تسهیلات با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی، توسعه مشاغل و همچنین حمایت از مشاغل و حرف زیان دیه با نرخ کارمزد ۴ درصدویژه موسسات دارای پروانه معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی افزود: به منظور توزیع تسهیلات اعطایی در بخش مطبوعات، رسانه‌ها به سه گروه تقسیم بندی شده اند که مرحله نخست، شامل روزنامه ها، سالنامه ها، فصلنامه‌ها و دوفصلنامه‌ها خواهد بود.
بحرالعلومی بیان کرد: مبالغ مربوط به تسهیلات دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی براساس امتیازات کسب شده کانون‌های تبلیغاتی محاسبه و تعیین خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: متقاضیان پس از ورود به سامانه تحفه به نشانی tohfeh.farhang.gov.ir و پس از مطالعه دقیق شیوه نامه‌ها و راهنمای سامانه میتوانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، همچنین متقاضیان مطبوعاتی باید در هنگام ثبت درخواست، کاربرگ معاونت مطبوعاتی را بارگیری و نسبت به خوداظهاری امتیازات اعلامی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha