اتحاد؛ اساسی‌ترین عنصر در تحقق آرمان‌های اجتماعی
کد خبر: 3933538
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
امام‌جمعه هامون بیان کرد:

اتحاد؛ اساسی‌ترین عنصر در تحقق آرمان‌های اجتماعی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ بیان کرد: اتحاد اساسی‌ترین عنصر برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های اجتماعی است که در آیات بسیاری از کلام‌الله مجید به مسئله وحدت اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ، امام‌جمعه هامون، 16 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی، گفت: یکی از مباحث مهم کتاب وحی و مسائل مهم دین مبین اسلام موضوع اتحاد در جامعه اسلامی و وحدت مسلمین است. اتحاد اساسی‌ترین عنصر برای تحقق بخشیدن به آرمان‌های اجتماعی است که در آیات بسیاری از کلام‌الله مجید به مسئله وحدت اشاره شده است.

وی با محکوم کردن اهانت مقامات رسمی فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، بیان کرد: ادعای دفاع از آزادی بیان و از آن طرف کمک به سازمان منافقین و تروریست‌هایی از قبیل صدام معدوم دو روی سکه سیاست کثیف و پلید فرانسه و همدستانش است.

امام‌جمعه شهرستان هامون افزود: آمریکای جنایتکار همچون همیشه به بهانه حضور جریان‌های تکفیری که البته ساخته و دست‌پرورده خودشان است، به کشورهای منطقه از قبیل افغانستان و سوریه لشکرکشی کرد، اما مسلمانان بیدار و آگاه خصوصاً جوانان با غیرت مانع تداوم جنایات آمریکا خواهند شد. در خصوص جریان‌های تکفیری، آمریکا و هم‌پیمانانش متهمان اصلی هستند.

حجت‌الاسلام‌ شیخ اظهار کرد: رونمایی از تیربار موشکی منحصربه‌فرد سپاه مقتدر که اولین بار در دنیا ساخته شده و قابلیت پاسخگویی به اقدام طرف مقابل با حجمی به مراتب بیشتر را دارد گرامی می‌داریم؛ قطعاً پرواز موشک‌های منحصربه‌فرد و بالستیک دوربرد رگباری پیکره دشمن را می‌لرزاند و ضامن عقب‌نشینی دشمنان است.

وی گفت: حضور اعضای کابینه دولت و مسئولان بلندپایه در استان سیستان‌و‌بلوچستان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مدیران محلی با ارائه گزارشات دقیق، مشکلات عدیده این استان پهناور را به سمع و نظر مسئولان بلندپایه کشور اعم از مجلس و دولت برسانند و در اسرع وقت مشکلات متعدد مردم ولایتمدار و صبور این استان پهناور را برطرف کنند.

خطیب جمعه هامون بیان کرد: از مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی خصوصاً کادر درمان و سلامت که در این اوضاع ملتهب کرونایی همچون همیشه در جهت تأمین سلامت و بهبودی مبتلایان زحمت می‌کشند تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از عزیزانی که امور شرعی اموات کرونایی را انجام می‌دهند، مخصوصا طلاب و روحانیون برادر و خواهری که بدون هیچ چشم‌داشتی با جان و دل ایفای وظیفه می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha