نهادهای انقلابی برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند
کد خبر: 3935382
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی:

نهادهای انقلابی برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نهادهای انقلابی باید برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند، اظهار کرد: طرح‌های صنعتی نیز نباید فراموش شوند و بر اساس نیازمندی‌های استان صنایع پایه‌گذاری شوند.

اللبه گزارش ایکنا از لرستان به‌ نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان‌ماه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان لرستان با ابراز خرسندی از انتصاب حامد ویسکرمی در این منصب و تأکید بر لزوم فعالیت جهادی نهادهای انقلابی در رفع مشکلات دامنگیر کشور، اظهار کرد: نهادهای انقلابی بایستی اقدامات اساسی در حیطه اشتغال‌زایی انجام داده و با برنامه‌ریزی درازمدت به رفع بیکاری جوانان استان محروم لرستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات اشتغالزایی می‌تواند در حیطه‌های متناسب با شرایط جغرافیایی و بومی استان مانند کشاورزی و دامپروری انجام شود، ادامه داد: با این کار می‌توان لرستان را به قطب کشاورزی و دامپروری کشور تبدیل کرد و این در حالی‌ است که استان لرستان در زمینه‌های کشاورزی و تولید خشکبار و برخی میوه‌ها چون انجیر، انار و گردو سرآمد است که با رونق صنعت بسته‌بندی‌ و جلوگیری از خام‌فروشی می‌‌توان به رونق اقتصادی کشاورزان و باغداران کمک شایانی کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نهادهای انقلابی باید برای رفع چالش بیکاری لرستان ورود کنند، اضافه کرد: طرح‌های صنعتی نیز نباید فراموش شوند و بر اساس نیازمندی‌های استان صنایع پایه‌گذاری شوند.

ویسکرمی با اشاره به اینکه نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی برای تسهیل ورود نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آمادگی دارند، تصریح کرد: نمایندگان استان برای حل مشکلات اقتصادی و رفع چالش بیکاری استان وحدت رویه دارند و هیچ تعارفی با مدیران فاسد، نالایق و تنبل نخواهند داشت.

حامد ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در پایان با ذکر فعالیت‌های این ستاد و اقداماتی که در گذشته انجام گرفته، در رابطه با توانمند شدن این مجموعه با شعبه استانی و تشکیل ستاد و کارشناسان زبده در حیطه های نیازمندی های استان توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام
captcha