نگاهی به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در روزهای کرونایی
کد خبر: 3935478
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

نگاهی به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در روزهای کرونایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: با شیوع بیماری کرونا این مرکز فعالیت خود را بر حمایت از خانواده‌های تحت‌ پوشش به‌ویژه خانواده‌های آسیب‎دیده ناشی از کرونا متمرکز کرد که در این راستا برنامه‌هایی از جمله توزیع غذای گرم، بسته‌های حمایتی و مواد ضدعفونی اجرا شد.

توزیع 46 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، 26 آبان‌ماه در تشریح فعالیت‌های این مرکز در دوران شیوع کروناویروس، گفت: با شیوع بیماری کرونا کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان فعالیت خود را بر حمایت از خانواده‌های تحت‌ پوشش به‌ویژه خانواده‌های آسیب‎دیده ناشی از کرونا متمرکز کرد که در این راستا برنامه‌هایی از جمله توزیع غذای گرم، بسته‌های حمایتی و مواد ضدعفونی اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح «کمک مؤمنانه» افزود: طی فرمایشاتی که رهبر معظم انقلاب خواستار مشارکت همگانی در طرح «مواسات و کمک مؤمنانه» شدند، کمیته امداد استان نیز در این طرح مشارکت خوبی داشت و طی چند مرحله طرح کمک مؤمنانه از سوی این مرکز در سطح استان اجرا شد.

مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان اضافه کرد: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه بیش‌از 540 هزار  پرس غذای گرم و 46 هزار و 500 بسته غذایی به ارزش 17 میلیارد تومان بین نیازمندان و مددجویان استان لرستان توزیع شد.

محمدی‌فارسانی افزود: همچنین در مرحله سوم «ایران همدل» و «کمک مؤمنانه» کمیته امداد در سه بخش اشتغال، تأمین جهیزیه مددجویان و درمان بیماران فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha