همکاری اوقاف با دانشگاه آزاد اردبیل در حوزه دانش بنیان
کد خبر: 3935591
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

همکاری اوقاف با دانشگاه آزاد اردبیل در حوزه دانش بنیان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فناوری و مهارت را در کنار آموزش قرار داده است، افزود: این اداره آمادگی مشارکت با این دانشگاه در حوزه دانش بنیان را دارد.

همکاری اوقاف با دانشگاه آزاد اردبیل در حوزه دانش بنیانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، 26 آبان‌ماه در بازدید از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، اظهار کرد: طی بازدیدی که از واحد‌ها و معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل داشتیم، توانسته‌اند در حوزه دانش بنیان اقدامات ستودنی انجام دهند.

وی افزود: این دانشگاه فناوری و مهارت را در کنار آموزش قرار داده است که به نگاه مدیریتی بسیار قوی آن بر می‌گردد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان، پس از بازدید از سرای فناوری‌های نرم واحد اردبیل، گفت: در این سرا کارکرد خوبی در فضای مجازی صورت گرفته است که با توجه به توان تولید نرم افزار و محتوای الکترونیک می‌تواند به یک قطب دیجیتال در کشور تبدیل شود.

ستوده، در خصوص فعالیت‌هایی انجام یافته در سرای نوآوری و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: در این سرا با استفاده از علم و دانش، شرکت‌های دانش بنیان تشکیل شده است که می‌تواند یک الگو برای سایرین باشد، چرا که آموزش عمل و اقتصاد را در کنار هم قرار داده است و این نشان از حرکت به سمت جهش تولید با نگاه دانش بنیان دارد.

وی با بیان اینکه واحد اردبیل در بحث اشتغال‌زایی به سرعت ورود پیدا کرده است، گفت: عملکرد دانشگاه آزاد اردبیل باعث می‌شود این دانشگاه در بین معدود دانشگاه‌های طراز انقلاب دیده شود که همسو با فرمایش مقام معظم رهبری است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، با اشاره به نگاه جدید شکل گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، گفت: با فعالیت‌های به عمل آمده بسترسازی مناسبی برای افراد خلاق و مستعد صورت گرفته و ظرفیت‌های خوبی در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

وی هدف از این بازدید را بررسی اشتراکات دو دستگاه اوقاف و دانشگاه جهت هدف‌گذاری مشترک دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل طبق فرمایش مقام معظم رهبری به سمت شرکت‌های دانش بنیان، اشتغال‌زایی و تولید محوری گرایش پیدا کرده است که باعث ایجاد اشتراک با اداره اوقاف و امور خیریه می‌شود و لذا در آینده نزدیک از علم، دانش و دانایی این واحد در ظرفیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha