اعلام نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی البرز
کد خبر: 3936155
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

اعلام نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی البرز

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز با اعلام اسامی نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی البرز گفت: نفرات برتر به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

اعلام نفرات برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی البرز

وحیدقاسمی‌وند، دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: دومین دوره تلاوت‌های مجلسی استان برای انتخاب قاری برتر مجلسی و مردمی در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ قرآن‌کریم و قرائت ترتیل در البرز برگزارشد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات سال گذشته فقط در رده سنی بزرگسالان برگزار شده بود، افزود: امسال مسابقات ویژه آقایان در دو رده سنی نوجوانان زیر۱۷سال و بزرگسالان بالای ۱۷سال و بانوان در رده سنی بالای۱۷سال برگزار شد.
قاسمی‌وند به بیان این که مسابقات پس از ارسال صوت توسط قاریان شرکت‌کننده در مرحله اول، داوری در روزهای جمعه ۱۶ آبان ویژه آقایان و شنبه ۱۷ آبان ویژه بانوان برگزار شد.
این مسئول تصریح کرد: تلاوت قاریان آقا با مشارکت شبکه البرز ضبط و در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۸و۱۹ آبان ساعت ۲۱ از شبکه البرز پخش شد و قاریان و همشهریان استانی پس از استماع تلاوت‌ها از طریق ارسال پیامک بهترین قاری مجلسی ومردمی خود را انتخاب کردند.
وی اضافه کرد: در رده نوجوانان یک هزار و 700 پیامک و برای بزرگسالان یک هزار و ۳۰۰ پیامک به سامانه مسابقه ارسال شد.
دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی البرز در ادامه به اسامی نفرات برتر این مسابقه اشاره کرد و گفت: سیدمحمد مهدی حسینی، هومن شیروانی و امیررضا تهوری به ترتیب برنده این مسابقع در رده زیر 17 سال و سیدحسین فاضلی، داود کردلو و سید محمد مدنی برندگان رده بالای 17 سال این مسابقه هستند.
این مسئول تصریح کرد: همچنین در بخش بانوان غزاله سهیلی‌زاده، مریم فتحی‌زاده و مریم سمائی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
قاسمی‌وند گفت: به برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد و نفر اول هر رده به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند البته با توجه به بازدید مدیراجرایی جشنواره زیر 17 سال از مسابقات و طبق مذاکره صورت گرفته علاوه بر آقای سیدمحمدمهدی حسینی نفر اول این مسابقه، آقای سیدامیر علی ناصری نیز در این رده به مسابقه کشوری اعزام می‌شود که یعنی در رده سنی زیر 17 سال دو نفر از البرز به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha