پرداخت تسهیلات برای ۲ هزار طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3936260
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

پرداخت تسهیلات برای ۲ هزار طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان سطح استان امسال برای دو هزار و ۸۲ طرح اشتغال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات برای ۲ هزار طرح اشتغال مددجویی در آذربایجان‌غربیجعفر پژوهان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در گذشته برای حمایت از مددجویان مستمری ماهانه پرداخت می‌شد که بعدها با تغییر سیاست‌های کمیته امداد اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی مددجویان به اولویت‌های این کمیته تبدیل شد.

وی افزود: در همین راستا در سال‌های اخیر نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: در هفت ماهه امسال ۸۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال برای دو هزار و ۸۲ طرح اشتغال مددجویان استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌های ایجاد شده از نوع پایدار است، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۷۰ نفر از مددجویان از طریق موسسه‌های کاریابی و ۹۰۹ نفر نیز از طریق برنامه‌ راهبران شغلی صاحب شغل و درآمد شده‌اند.

سهندی در پایان بیان کرد: تا پایان سال نیز برنامه‌ریزی شده است برای هفت هزار و  ۳۵۰ طرح اشتغال تسهیلات پرداخت شود که  برای این طرح‌ها نیز دو هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha