از ویزیت رایگان بیماران تا اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان
کد خبر: 3936392
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
همزمان با هفته بسیج در طرقبه شاندیز انجام می‌شود؛

از ویزیت رایگان بیماران تا اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز از اجرای بیش از ۶۰ برنامه در هفته بسیج از جمله ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم تا اهدای بیش از هزار بسته کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار روح‌اله پسندیده، فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: برای این هفته پربرکت بیش از ۶۰ برنامه متنوع با رویکرد خدمت خالصانه و مؤمنانه برنامه‌ریزی شده است که ویزیت رایگان بیماران  در مناطق محروم روستایی و اهدای بیش از هزار بسته کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان از کرونا و افراد نیازمند در سطح شهر و روستاهای شهرستان از جمله اقدامات و فعالیت‌های مهم گروه های جهادی بسیج بانوان و آقایان شهرستان در هفته گرامیداشت بسیج  است.

وی با اشاره به شرایط ویژه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ما، تلاش بسیجیان شهرستان در طرح «هر مسجد یک سنگر سلامت» در راستای کمک به قطع زنجیره ‌ویروس منحوس کرونا است، که در این طرح  ۲۲ مسجد و ۴۴ پایگاه مقاومت بسیج بانوان و آقایان در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز فعال شدند.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه شعار محوری هفته بسیج باعنوان «بسیج، پیشرو خدمت امیدآفرین» است، تأکید کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه، طرح ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم روستاهای شهرستان در طول هفته گرامیداشت بسیج اجرا می‌شود، همچنین طرح اهدای خون و توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک‌ با حضور تیم‌های امر به معروف در حوزه سلامت از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج طرقبه شاندیز است.

وی با اشاره به برنامه اردوهای جهادی در محرومیت‌زدایی، افزود: کمک به بازسازی و مرمت تعدادی از منازل نیازمندان و معسرین در روستاهای شهرستان در آستانه فصل سرما، توسط گروه‌های جهادی بسیج از جمله این برنامه‌هاست.

پسندیده یادآور شد: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و جهادگران عرصه سلامت، اجرای ویژه گشت‌های رضویون بسیج در راستای کمک به برقراری امنیت و رزمایش فضای مجازی با اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در  فضای مجازی از دیگر برنامه‌های ما در طول هفته پربرکت بسیج است.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha