همدلی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان است
کد خبر: 3937830
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

همدلی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سرعین، گفت: همدلی و همبستگی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان است.

همدلی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان استحجت‌الاسلام و المسلمین طاهر عزت‌خواه، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سرعین، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: دشمنان اسلام و قرآن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با انجام جنگ روانی به دنبال تفرقه افکنی و توطئه علیه ملت ایران اسلامی بودند، ولی تاکنون تمامی این توطئه‌ها با هوشیاری، اتحاد، وحدت کلمه و پیروی از رهبر معظم انقلاب نقش برآب شده‌است.

وی تصریح کرد: زندگی در شرایط سخت کنونی جامعه به خاطر حفظ غیرت و شرافتمان است و باید به آرامش روانی جامعه کمک کنیم تا از مرز سختی‌ها عبور کنیم.

عزت‌خواه، با اشاره به این که اتحاد و همدلی راهکار اساسی برای ایستادگی در برابر دشمنان است، بیان کرد: تداوم راه شهدای والامقام و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک موضوع اساسی و مهم برای مردم جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سرعین، افزود: شهدا هویت‌ساز تاریخ کشور هستند و درصدد هستیم راه و اهداف شهدای والامقام کشورمان را به صورت همه‌جانبه ترویج داده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: تجدید پیمان با آرمان‌های ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه مردم ایران اسلامی با یکپارچگی و اتحاد درصدد خاموش کردن شعله دسیسه‌های دشمنان هستند تا نقشه‌های آنان را خنثی کنند که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم برای ما مطرح است و باید مورد توجه واقع شود.

عزت‌خواه، خاطر نشان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی تجربه نشان داده که می‌توان با بسیج مردمی بر مشکلات فائق آمد و همدلی و همبستگی لازمه ایستادگی در برابر دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سرعین، با اشاره به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»، گفت: مردم را باید به آمادگی در مقابل دشمنان توصیه کرد و طبق این آیه شریفه ما مسلمانان باید از نظر علمی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و … در تمام جوانب همیشه در مقابل دشمنان خود قوی و آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه کل جهان درگیر ویروس کرونا است، تاکید کرد: ما باید همیشه آمادگی و قدرت مقابله با هر نوع توطئه یا نقشه شوم دشمنان را داشته باشیم که شجره طیبه بسیج نیروی مردمی است که همیشه با آمادگی کافی در صحنه‌ها حاضر شده است، در گذشته نیز مشابه کرونا چندین بلا و بیماری عمومی در جهان شایع شد که مردم ایران بسیجی وار با انسجام و همدلی آن‌ها را شکست داده اند که نمونه آن بیماری فلج اطفال بود که وزارت بهداشت با کمک بسیج توانست آن را از جامعه ریشه‌کن کند.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha