فعالان رسانه در بیان واقعیت‌ها به عموم جامعه نقشی درخشان دارند
کد خبر: 3938488
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

فعالان رسانه در بیان واقعیت‌ها به عموم جامعه نقشی درخشان دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه برخی مزدوران و یاوه‌گویان داخلی و خارجی از هر فرصتی برای تحقیر ملت ایران در مقابل قدرت‌های غربی و بهره‌برداری در راستای وادادگی به غرب استفاده می‌کنند، گفت: فعالان رسانه در بیان واقعیت‌ها به عموم جامعه نقشی درخشان دارند.

فعالان رسانه در بیان واقعیت‌ها به عموم جامعه نقشی درخشان دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، صبح امروز، 11 آذرماه در نشست با فعالان فرهنگی و مجازی استان که با حضور طلاب و روحانیان به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره به اینکه طراحی عملیات گسترده رسانه‌ای و فضای مجازی برای ناامیدی مردم از جمله دسیسه‌های مردم است، گفت: ترور و شهید کردن دانشمندان ما اتفاقاً عزم جوانان انقلابی ما را برای توسعه بیشتر علمی افزون می‌کند.

شکری ادامه داد: ترور شهید فخری‌زاده آخرین نمونه از عناد دشمنان بود که در حوالی نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی به انجام رسید که در این راستا سرداران فداکار ایران اسلامی نشان دادند که هر کجا و در هر جبهه‌ای که کار انقلابی صورت گیرد ما موفق خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان توسعه علمی و اقتدار امروز را مرهون خون شهیدان دانست و گفت: مردم ما روزبه‌روز قوی‌تر می‌شوند و مردم ما به‌خوبی می‌دانند که شهدای هسته‌ای تلاش‌های زیادی در راستای اعتلای علمی و صنعتی کشور به‌خصوص در زمینه انرژی هسته‌ای و فناوری‌های نوین داشتند و قدردان آنان خواهند بود.

شکری، شهید فخری‌زاده را شهید پیشرفت انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: فعالیت‌های علمی این شهید در حوزه‌هایی مانند مبارزه با کرونا و ساخت کیت تشخیص و واکسن مورد قدردانی همه مردم ایران اسلامی است؛ از سوی دیگر باید دانست که دشمن همیشه تلاش دارد با فعالیت‌هایی از قبیل تحریم نهادهای علمی و ترور دانشمندان از پیشرفت علمی کشور به‌خصوص در مسائل هسته‌ای جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه ترور شهیدان شهریاری، علی‌محمدی، رضایی‌نژاد و احمدی روشن چهره پلید آمریکا و صهیونیسم و ایادی آن‌ها را نمایان می‌کند، افزود: نظام سلطه هرازگاهی خون فرزندان ایران اسلامی را به عناد و دشمنی بر زمین می‌ریزد، از سوی دیگر شواهد و قرائن حکایت از نقش رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده دارد و رژیم صهیونیستی نیز هیچ‌گاه بدون هماهنگی با آمریکا دست به چنین جنایاتی نمی‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان بیان کرد: از آنجایی‌ که اطلاعات شخصی دانشمندان کشور در زمینه‌های استراتژیکی مانند انرژی هسته‌ای از طریق حضور و مصاحبه بازرسان آژانس انرژی اتمی در اختیار سرویس‌های امنیتی غربی قرار گرفته باید نسبت به همکاری با این نهادها تجدیدنظر شود و همچنین انتقام سخت باید به فراخور اقتضائات حاکمیتی و راهبرد درست از سوی ایران اسلامی در دستور قرار گیرد.

شکری با بیان اینکه برخی مزدوران و یاوه‌گویان داخلی و خارجی از هر فرصتی برای تحقیر ملت ایران در مقابل قدرت‌های غربی و بهره‌برداری در راستای وادادگی به غرب استفاده می‌کنند و در چنین شرایطی که ملت ایران داغدار شهید فخری‌زاده هستند نیز دست از شیطنت‌های رسانه‌ای خود برنمی‌دارند، گفت: فعالان رسانه در بیان واقعیت‌ها به عموم جامعه نقشی درخشان دارند.

به گفته وی، مطالبه‌گری نسبت به تغییر روش مدیریت کشور و مواجهه با دشمن توسط حلقه‌های میانی و نخبگان فرهنگی از قبیل مداحان، وعاظ، شعرا، فعالان قرآنی، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی در قالب‌های مختلف از جمله صدور بیانیه، سرودن اشعار، نوشتن توئیت و برگزاری برنامه زنده (لایو) در فضای مجازی به‌صورت گسترده موضوعی بوده که این روزها شاهد آن بوده‌ایم و لذا این امر نشان از بصیرت و درصحنه بودن شبکه فرهنگی استان سمنان دارد.

انتهای پیام
captcha