اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان در گنبدکاووس
کد خبر: 3942426
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان در گنبدکاووس

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس، فراخوان مسابقه کتابخوانی با عنوان «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» اعلام شد.

فراخوان مسابقه کتاب خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در گنبد کاووس منتشر شدبه گزارش  ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فراخوان مسابقه کتابخوانی با عنوان «در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم» در دو بخش خوانش کتاب «دور شو، ای ویروس بدجنس» و معرفی کتاب مورد علاقه ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش نخست این جشنواره، کتاب «دور شو، ای ویروس بدجنس» را از نشانی gonbad.farhang.gov.ir دانلود کنند و سپس آن را به صورت صوتی یا تصویری خوانش  و برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

در بخش معرفی کتاب نیز کودکان و نوجوانان می‌توانند به صورت تصویری کتاب مورد علاقه‌ خود را معرفی کنند که مهلت ارسال آثار حداکثر تا 15 دی‌ماه سال جاری است. خواندن و معرفی کتاب در زمان حداکثر 2 دقیقه باید صورت بگیرد و علاقه‌مندان تصاویر خود را به صورت افقی فیلم برداری کنند.

گفتنی است، متقاضیان شرکت باید فایل تصویری یا صوتی خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره 09112740185 ارسال کنند و به آثار برگزیده در خاتمه این رویداد، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha