توزیع 112 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان
کد خبر: 3943033
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) خبر داد؛

توزیع 112 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده سپاه لرستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان ماه صفر 112 هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 112 هزار بسته معیشتی توسط سپاه ابوالفضل بین نیازمندانمرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های سپاه لرستان در مقابله با کروناویروس و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ناشی ‎از کرونا، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان ماه صفر 112 هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کلیه این بسته‌ها توسط مردم و خیران تهیه شده است، افزود: همچنین جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حدود سه هزار و 700 بسیجی استان به‌منظور مقابله با کروناویروس با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری می‌کنند.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه توزیع غذای گرم، تهیه جهیزیه، تهیه بسته‌های بهداشتی، توزیع لوازم‌التحریر و لوازم خانگی بین نیازمندان و اقشار آسیب‎دیده ناشی از کرونا بخشی از فعالیت‌های سپاه لرستان در مقابله با کرونا است، اجرای طرح «بهنام محمدی» و «رضویون» را از دیگر فعالیت‌های سپاه استان در راستای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و ادامه داد: سپاه لرستان همچنین در زمینه ساخت مدرسه، مسجد، خانه برای محرومین و برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی در سطح روستا‌ها و همچنین واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین عشایر و روستائیان نیز فعالیت دارد.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان به وقوع سیل فروردین ماه سال 98 در استان به‌ویژه در شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: در جریان سیلاب پلدختر، 579 گروه جهادی استان اعزام شدند. علاوه ‌بر این، 801 طلبه لرستانی در سیلاب و کمک به مردم حضور داشتند و کار احداث 360 خانه و تعمیر 950 خانه نیز توسط بسیج لرستان و استان‌های دیگر انجام شد.

لازم به ذکر است، در استان لرستان هزار و 613 پایگاه مقاومت وجود دارد که این پایگاه‌های مقاومت در سطح مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه فعالیت دارند. 180 هزار نفر از مردم لرستان نیز در عضویت بسیج هستند که این تعداد بسیجی در قالب 10 گردان امام حسین(ع)، 55 گردان بیت‌المقدس، هشت گردان خواهران کوثر و 19 گردان امام علی(ع) فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha