لزوم استدامه آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی
کد خبر: 3944008
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
در پیام سازمان اوقاف به مناسبت حماسه 9 دی‌ماه تأکید شد:

لزوم استدامه آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استدامه آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استدامه آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تأکید کرد.

در این پیام آمده است: «روز نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، تفاوتی ویژه و اساسی دارد.

در این بزنگاه تاریخی بود که در سرمای دی‌‎ماه، هیچ سری درگریبان فرو نماند و مردمان این مرز و بوم به تأسی از ولایت فقیه با نور بصیرت خویش سره را از ناسره تمیز دادند و هجمه‌های روزافزون، غبار فتنه را که از باد آرزوهای کشورهای بیگانه و دشمنان قسم‌خورده انقلاب برخاسته و جان گرفته بود، برای همیشه فرو نشاندند.

به برکت همین روزهای مهم و پشتوانه عظیم مردمی است که امروز انقلاب اسلامی در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ همچنان قدبرافراشته و سرافراز و سربلند گام دوم خویش را بلندتر و محکم‌تر از گذشته برمی‌دارد.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استدامه آرمان‌های اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تأکید می‌کند».

انتهای پیام
captcha