مکتب سردار سلیمانی معرفی شود
کد خبر: 3944621
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

مکتب سردار سلیمانی معرفی شود

تحلیگر و کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا با بیان اینکه نام شهید سلیمانی همه تحریف‌ها، تخریب‌ها و سانسورهای رسانه‌ای دشمن را تضعیف کرد، اظهار کرد: رسانه‌ها و هنرمندان در قالب فیلم، انیمیشن، مستند و داستان از شهید سلیمانی الگوسازی داشته باشند و در زمینه معرفی مکتب شهید سلیمانی به دنیا تلاش کنند.

شهادت شهید سلیمانی؛ فتح‌الفتوح محور مقاومت / مکتب سلیمانی معرفی شودبه گزارش ایکنا از لرستان، امیرعلی‌حیدر امیری، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا شامگاه چهارشنبه، دهم دی‌ماه در سلسله نشست‌های مجازی سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان(نسرا) که با موضوع «دستاوردهای شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و «شکست حصر تبلیغاتی دشمن با نگاه به مکتب شهید سلیمانی» ویژه طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد و فعالان رسانه‌ای برگزار شد، با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی فتح‌الفتوح محور مقاومت بود، گفت: شهید سلیمانی تنها متعلق به مردم ایران نیست وی متعلق به همه آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه امروز سلیمانی شهید برای محور شرارت یعنی مثلث غربی، عربی، عبری خطرناک‌تر از سلیمانی زنده است، افزود: شهادت شهید سلیمانی دستاوردهای داخلی و خارجی زیادی را به‌دنبال داشت و هنگامی‌که دشمنان به سرکردگی آمریکا سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند تحول عجیبی در جهان رخ داد و هم‌زمان با شهادت شهید سلیمانی مجلس عراق مصوبه‌ای را به تصویب رساند و دولت عراق را موظف کرد آمریکائیان را از عراق خارج کند.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث آگاهی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان شد و خیلی‌ها به نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل پی بردند، ادامه داد: شهید سلیمانی با شهادتش تبدیل به یک اسطوره و الگو در جهان اسلام شد و اکنون همه ملت‌ها شهید سلیمانی را به‌عنوان شهید شاخص مقاومت در جهان اسلام می‌شناسند این در حالی‌است که با شهادت شهید سلیمانی نیروهای مقاومت از لبنان تا سوریه، عراق، یمن، عراق با هم هماهنگ و منسجم شدند و لرزه‌ای بر جان دشمنان افتاده است.

نویسنده کتاب بیداری اسلامی در ادامه با بیان اینکه انتقام اصلی خون شهید سلیمانی بیرون راندن آمریکا از عراق و خاورمیانه است، گفت: با شهادت سردار سلیمانی گروه‌ها و هسته‌هایی در کشورهای اسلامی به نام شهید سلیمانی و منتقم خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی‌المهندس تشکیل شده است.

امیری تشییع جنازه شهید سلیمانی با حضور میلیون‌ها نفر از داخل و خارج کشور، هماهنگ شدن همه جناح‌های سیاسی، بصیرت و آگاهی مردم و راسخ شدن عزم رسانه‌ها برای تصویرسازی از شهید سلیمانی را از دستاوردهای داخلی شهادت شهید سلیمانی ذکر کرد و افزود: امروز مکتبی تحت عنوان مکتب سلیمانی در دنیا شکل گرفته است.

این استاد حوزه وظیفه رسانه‌ها در معرفی مکتب شهید سلیمانی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها باید تصویرسازی شجاعانه، مدبرانه، مدیرانه، ایثارگرانه، خاضعانه و خاشعانه‌ای از شهید سلیمانی ارائه دهند چراکه تصویری که ما امروز از شهید سلیمانی می‌سازیم و به دنیا معرفی می‌کنیم همان تصویری است که آیندگان از این سردار شهید می‌سازند لذا ما هرچه امروز هنرمندانه‌تر این شهید را معرفی کنیم آیندگان بیشتر این شهید را خواهنذ شناخت.

وی با بیان اینکه نام شهید سلیمانی آن‌چنان بزرگ بود که همه تحریف‌ها، تخریب‌ها و سانسورهای رسانه‌ای دشمن را تضعیف کرد، اضافه کرد: رسانه‌ها و هنرمندان ما باید در قالب فیلم، انیمیشن، مستند، داستان و ... الگوسازی ‌های متعددی از شهید سلیمانی داشته باشند و مکتب شهید سلیمانی را به دنیا معرفی کنند.

این تحلیگر مسائل سیاسی غرب آسیا در معرفی ویژگی‌های مکتب سلیمانی مومن و متقی بودن، ایثار و ازخودگذشتگی، شجاعت، بصیرت داشتن نسبت به زمان و مکان را بخشی از این ویژگی‌ها برشمرد و افزود: سلیمانی پرورش‌یافته و تربیت‌شده مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) بود و امروز ما وظیفه داریم سلیمانی‌ها را پرورش دهیم و این در گرو معرفی صحیح شهید سلیمانی است.

امیری گفت: همچنین ضرورت دارد نقش شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی، در تربیت کادر انقلابی، نقش او در نابودی داعش و تفکرهای وهابی و تکفیری، نقش او در بسیج مردمی عراق و دیگر گروه‌های مقاومت تبیین، تشریح و تفسیر شود.

انتهای پیام
captcha