مکتب سردار دل‌ها الگوی هنرمندان و سخنوران جامعه است
کد خبر: 3944949
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

مکتب سردار دل‌ها الگوی هنرمندان و سخنوران جامعه است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مکتب سردار دل‌ها الگوی هنرمندان و سخنوران جامعه است و باید با الهام از روحیه جهادی و انقلابی سردار دل‌ها، عارفانه و عاقلانه وارد میدان عمل شوند.

مکتب سردار دل‌ها الگوی هنرمندان و سخنوران جامعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۲ دی‌ماه، در محفل ادبی و هنری «فصل بیعت» که در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اردبیل برگزار شد، به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری فرمانده جبهه مقاومت پرداخت و گفت: شجاعت بی‌نظیر همراه با اخلاص و تواضع این سرباز ولایت، هیمنه استکبار جهانی به ویژه آمریکا را در جهان شکست.

وی با اشاره به سخنان پمپئو در مورد مناقشه یمن گفت: طبق اظهارات وزیر خارجه امریکا جنگ و تحریم هیچکدام نتوانستند مانع پیشرفت ایران در منطقه شوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، اظهار کرد: به نظر وزیر خارجه آمریکا تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی، تبلیغات دیوانه کننده ماهواره‌ای و فضای مجازی است، بنابراین ما نیز باید در این زمینه بیشتر تمرکز کنیم تا ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، فرهنگ اسلامی و آرمان‌های انقلاب را از طریق همین بستر جهانی‌تر کنیم.

سردار بابازاده، خاطر نشان کرد: به اعتراف خود آمریکایی‌ها آن‌ها با داشتن همه امکانات به روز و تکنولوژی‌های پیشرفته جرأت شلیک یک گلوله به سمت ایران اسلامی را ندارند و به خوبی می‌دانند منافع آن‌ها در اسرائیل غاصب، قطر و امارات به شدت به خطر خواهد افتاد همچنانکه در عملیات عین الاسد نیز شاهد این قضیه بودیم.

وی از شایعه‌سازی و سیاه‌نمایی به عنوان یکی از ابزار عملیات روانی دشمنان اسلام در برهه فعلی علیه ملت انقلابی ایران اسلامی نام برد و افزود: سناریوی دشمنان امروز به این سمت هدایت شده است تا با تخریب و تشویش اذهان عمومی بتواند به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تاکید کرد: در عصر حاضر هنرمندان، سخنوران، مداحان و همه کسانیکه دارای تریبون در بین اقشار مختلف مردم هستند باید با الهام از روحیه جهادی و انقلابی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عارفانه و عاقلانه وارد میدان عمل شوند تا بتوانند ضمن ایفای نقش در عرصه کنونی از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاسداری کنند.

سردار بابازاده با اشاره به شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵، گفت: مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در این عملیات ۲۷۶ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند تا در اوج تهاجمات بی امان استکبار جهانی در جنگ سخت نگذارند نهال نوپای انقلاب اسلامی دچار اسیب شود بنابراین امروز نیز ما موظف هستیم ضمن بصیرت افزایی با کار شبانه روزی و مجاهدت‌های خاموش در نبرد‌های پیش رو نیز که از آن به عنوان جنگ نرم نام برده می‌شود حماسه آفرینی کرده و بار دیگر دشمنان را به خاک ذلت بنشانیم.

انتهای پیام
captcha