ولایت‌مداری، اخلاص و شجاعت از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود
کد خبر: 3945001
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

ولایت‌مداری، اخلاص و شجاعت از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از ولایتمداری‌، اخلاص و شجاعت به‌ مثابه سه ویژگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: وی یک شخصیت چند بعدی و با ویژگی‌های خاص بود.

ارسالی شنبه//ولایت مداری، اخلاص و شجاعت از ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی بودغلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار دلها از ولایت‌مداری‌، اخلاص و شجاعت‌ به ‌مثابه سه ویژگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت: وی یک شخصیت چند بعدی با ویژگی‌های خاص بود.

وی ادامه داد: شناخت مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مهم‌ترین راه و روشی دانست که امروزه باید در جامعه نهادینه شود، این مکتب،‌ مکتب «مقاومت» و مکتب «ما می‌توانیم» است و نه مکتب تسلیم و مکتب ما نمی‌توانیم بنابراین ضروری است که از آن مراقبت و محافظت شود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی از دیگر ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی خوش‌رویی، ساده زیستی، عقلانیت انقلابی، شجاعت بی‌بدیل، دشمن شناسی دقیق، درایت، بصیرت و لحظه‌شناسی  دانست و افزود: سردار سلیمانی الگوی مقاومت و مدیریت انقلابی در جهان اسلام است و باید مکتب ایشان مثل یک کتاب سراسر علم، اقتدار اخلاق در همه زمینه‌ها الگو باشد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سردار سلیمانی چهره محبوب و قهرمان ملی و متعلق به جهان اسلام است او توانست با رشادت‌های خود هیمینه ابرقدر‌ت‌های پوچالی را در هم بکوبد و نقشه‌های آنان را در منطقه نقشه برآب کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، ولایت مداری مهم‌ترین اصول اخلاقی سردار دلها بود، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سال‌های طولانی برای مبارزه با تروریست بین‌المللی سپری کرد و در آخر وقتی با شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش و اشغال بخش مهمی از خاک کشور عراق و سوریه از سوی ایادی استکبار جهانی، سردار سلیمانی بود که با تمام قدرت در مقابل آن‌ها ایستاد و پس از وارد کردن ضربات متعدد بر پیکره این جریان شوم، بالاخره به نابودی آن‌ها منجر شد.

انتهای پیام
captcha