توزیع بسته‌های کمک معیشتی به یاد سردار دل‌ها در کرمانشاه
کد خبر: 3945378
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

توزیع بسته‌های کمک معیشتی به یاد سردار دل‌ها در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی و چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از توزیع بسته‌های معیشتی به یاد سردار دل‌ها در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار سلیمانی و چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانوار‌های کم‌برخوردار استان توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه توزیع شد.

وی یکی از محوری‌ترین کار‌های سازمان اوقاف را رسیدگی به وضع معیشتی مردم در ایام کرونایی دانست و افزود: از ابتدای شروع اپیدمی تا امروز بسته‌های معیشتی متعددی در سطح استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: از ابتدای آغاز طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۸ هزار پرس غذای گرم، نان رایگان، لباس گرم و بسته‌های بهداشتی که ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان بوده تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بسته‌های معیشتی از محل نذورات مردم و موقوفاتی که نیات آن‌ها منطبق با اطعام هست تهیه و توزیع شده و تا زمانی که جامعه از این ویروس پاک شود این طرح‌ها ادامه دارد.

وی به طرح‌های فرهنگی انجام شده در قالب طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه از جمله تهیه کتاب به ارزش ۲۷۵ میلیون تومان و برپایی ۴۵ محفل انس با قرآن با حضور قراء ممتاز استانی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد تومان توسط این اداره‌کل تهیه و در استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha