کنار گذاشتن اختلافات سیاسی لازمه پیشرفت کشور است
کد خبر: 3946131
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

کنار گذاشتن اختلافات سیاسی لازمه پیشرفت کشور است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشرفت کشور باید اختلافات سیاسی کنار گذاشته شود و نخبگان حضور بیشتری در تصمیمات داشته باشند.

کنار گذاشتن اختلافات سیاسی لازمه پیشرفت کشور استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه، 17 دی‌ماه در جلسه هیات اندیشه‌ورز هیدج با اشاره به اینکه امروز اگر بخواهیم در نظام اسلامی فعالیت کنیم، نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اظهار کرد: مدیر جهادی مدیری بن‌بست شکن است که هیچ کمبودی را بهانه نکرده و برای اعتلای انقلاب با تمام وجود فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مدیران طراز جمهوری اسلامی ایران شهید فخری‌زاده است که هیچ بن‌بستی را در هیچ ساعتی به رسمیت نمی‌شناخت، عنوان کرد: اقداماتی که این شهید بزرگوار برای انقلاب انجام داد، بی‌نظیر است و کشور ما تا سال‌های سال از این خدمات بهره‌مند خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه برخی از مسئولان صرفاً پشت میزنشین بوده و ریسک‌پذیر نیستند که همین امر سبب می‌شود شجاعت حل مشکلات را نداشته باشند، افزود: مدیران برای حل مشکلات باید به صورت شجاعانه و جهادی وارد عمل شوند زیرا حل بسیاری از مشکلات نیاز به بودجه ندارد، بلکه نیازمند تلاش است.

شجاعی با اشاره به راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز در تمام شهرهای حوزه انتخابی، تصریح کرد: هدف از تاسیس این هیئت ارتباط با نخبگان و فرهنگیان هر شهر و استفاده از ظرفیت آنان در شناسایی و حل مشکلات است که طی چند ماه گذشته تجربه خوبی از فعالیت آنان به دست آمده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که در هیات اندیشه‌ورز به هیچ وجه گرایش‌های سیاسی نباید دخالت داده شود، افزود: اگر از ظرفیت نخبگان جامعه به خوبی استفاده نکنیم در واقع خودمان را از این ظرفیت محروم کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و توسعه کشور اختلافات و گرایشات سیاسی باید کنار گذاشته شود، متذکر شد: در مقابل کسانی که درصدد خیانت به مردم هستند با جدیت ایستادگی می‌کنیم زیرا زندگی مردم نباید قربانی بازی‌های سیاسی شود.

این مسئول با یادآوری این مطلب که اگر دست‌های آلوده به فساد قطع نشود کسانی که می‌خواهند خدمتی انجام دهند ناکام می‌مانند، تصریح کرد: ملت ما به انقلاب پایبند و متعهد هستند تا جایی که ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن را در این راه تقدیم کرده‌اند پس همه ما باید سعی کنیم در مسیر جریان انقلابی حرکت کنیم و تفاوت‌های سلیقه را نیز بپذیریم.

انتهای پیام
captcha