مبانی ولایت فقیه برای نوجوانان تشریح شود
کد خبر: 3946237
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

مبانی ولایت فقیه برای نوجوانان تشریح شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج، تربیت نسل جوان و عبد صالح است، اظهار کرد: به شدت نیازمند تشریح مبانی ولایت فقیه به نوجوانان بسیجی هستیم تا از همین سنین پایین، ولی زمان خود را بشناسند و در اطاعت و فرمانبری وی باشند.

فلسفه وجودی بسیج تربیت نسل جوان و عبد صالح است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، 17 دی‎ماه در همایش روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های حوزه امام رضا(ع) سپاه غدیر تبریز، با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج، تربیت نسل جوان و عبد صالح است، گفت: در جذب حداکثری جوانان همت داشته باشیم که حضور نوجوانان و جوانان در مساجد، زینت‌افزای این مکان الهی و مقدس خواهد بود.

وی اضافه کرد: کسی که وقت خود را برای تربیت نسل جوان صرف و بدون هیچ چشم‌داشتی برنامه‌های مختلف فرهنگی و عقیدتی را اجرا می‌کند کارش ارزشمند و مصداق یک حرکت جهادی است.

حجت‌الاسلام سرایی یادآور شد: به شدت نیازمند تشریح مبانی ولایت فقیه به نوجوانان بسیجی هستیم تا از همین سنین پایین، ولی زمان خود را بشناسند و در اطاعت و فرمانبری وی باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ویژگی‌های شخصیتی این شهید والامقام، بیان کرد: شاخصه‌های تعبد، اخلاص، تکلیف‌گرایی و روحیه جهادی، موجب شد که سردار سلیمانی در مبارزه با اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار، پیروز میدان باشد و سردار دل‌ها لقب بگیرد.

وی با تأکید بر توجه بیش از پیش به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و ائمه اطهار(ع)، گفت: امروز در جهاد کبیر و از آنجاکه دشمن به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دست‌درازی می‌کند، باید با جان‌مایه‌های وحیانی و پیروی از فرمایشات فرماندهی کل قوا دشمن را زمین‌گیر کنیم.

انتهای پیام
captcha