سلاح دشمن برای مقابله با انقلاب تبلیغات است
کد خبر: 3946928
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

سلاح دشمن برای مقابله با انقلاب تبلیغات است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، تبلیغات را مؤثرترین سلاح دشمن برای مقابله با اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن با این سلاح که ابزار آن رسانه است همه تلاش خود را برای دستیابی به اهدافش می‌کند.

سلاح دشمن برای مقابله با انقلاب تبلیغات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، بعدازظهر روز گذشته، 21 دی‌، در پیش همایش «الگوی روزنامه‌نگار مسئول از شیخ محمد خیابانی تا سردار حسن باقری و خون نگاران حماسه و جهاد» تبلیغات را مؤثرترین سلاح دشمن برای مقابله با اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن با این سلاح که ابزار آن رسانه است همه تلاش خود را برای دستیابی به اهدافش می‌کند و هرچه حرفه‌ای تر عمل می‌کند به همان میزان موفق می‌شود.

وی رسانه انقلابی، منصف و مطالبه‌گر را در برابر این تلاش دشمن مهم‌ترین بستر خواند و اظهار کرد: رسانه انقلابی در این خصوص باید به دور از افراط، تفریط و نترسیدن از سرزنشِ سرزنش‌کنندگان مطالبه‌های بحق را مطرح و در کنار نقد راه حل نیز ارائه کنند.

سرایی، تقوا، صداقت و انصاف را از شرایط اهالی قلم برشمرد و تأکید کرد: در نقدها باید رویکرد انصاف، پرهیز از هوای نفس، عدالت در حرف زدن و پرهیز از عیب جویی به عنوان شرایط نقد مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب مهم‌ترین راهبرد ما باید تقویت امید و نگاه خوشبینانه به آینده باشد، ابراز کرد: رسانه باید این راهبرد را راهبری کند که منجر به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن خواهد شد و در این راستا به تعهد و تخصص در این حوزه نیاز داریم.

وی با انتقاد از اینکه پایان‌نامه‌های مرتبط با گام دوم حمایت نمی‌شوند، افزود: اکنون وهابیت ارتش سایبری علیه ایران و انقلاب و تشیع دارد و پایان‌نامه‌های آن‌ها در این راستا تعریف شده ‌ولی ما از داشته‌های خود نمی‌توانیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به پیروزی در جنگ نرم در برابر دشمن باور داشته باشیم، بیان کرد: اگر دیروز زدن ناو آمریکایی افسانه بود، با تفکر انقلابی امروز شدنی است و در جنگ نرم هم، کار نشدنی نداریم.

سرایی ادامه داد: امروز تفکر شیعه لندنی در تلاش است با همه ابزارهای تبلیغی خود بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند، اگر قصد آن تفرقه نیست چرا مرکز شیعه به جای کربلا و نجف و قم، لندن است و در ادامه آن اکنون فیلمی درباره حضرت زهرا(س) آمریکا ساخته است تا ارزش‌های دینی ما را کمرنگ و به اهداف خود در این خصوص برسد.

انتهای پیام
captcha