تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای طرح‌های بهداشت در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3947157
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای طرح‌های بهداشت در آذربایجان‌غربی

تفاهم‌نامه تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های بخش بهداشت و درمان استان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید.

ارسالی|تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای طرح‌های بهداشت آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، روز گذشته، ۲۲ دی، تفاهم‌نامه تأمین اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح های بخش بهداشت و درمان استان با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به همکاری‌های بانک توسعه تعاون در تامین منابع مالی دو هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های راه‌سازی تصریح کرد: شتاب‌بخشی به روند بهبود زیرساخت‌های حمل و نقلی از طریق ظرفیت سیستم بانکی یکی از برنامه‌های استان به شمار می‌رود.

شهریاری ادامه داد: تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی از محل ماده ۵۶ با مشارکت بانک توسعه تعاون می‌تواند برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی مفید واقع شود.

وی افزود: برخی پروژه‌های بزرگ مقیاس بهداشت و درمان استان آماده افتتاح است که می‌تواند در بهبود سرانه‌های مرتبط بسیار مؤثر باشد. سایر بانک‌ها نیز باید در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و مشارکت در توسعه استان مشارکت فعالانه‌تر داشته باشند.

در این نشست هم‌چنین آخرین وضعیت تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راه‌سازی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha