پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3951007
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا و به‌نقل از اداره‌کل روابط‌ عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، به‎‌‎مناسبت فرارسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

«فرارسیدن چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، با پشت سرگذاشتن تمامی فراز و نشیب‌های چندین ساله و طی نمودن فشارها و تحریم‌ها، با استقامت، مقاومت و همیت ملت بزرگ ایران اسلامی همراه بوده است.

مردم ایران اسلامی به پرچمداری حضرت امام‌خمینی(ره) و ایستادگی و رویارویی با رژیم مستبد طاغوت، بزرگترین انقلاب تاریخ بشر را رقم زدند.

به گواه تاریخ، خطه بزرگ خراسان و به‌خصوص مشهدمقدس در کنار سایر شهرهای کشور اصلی‌ترین کانون برپایی راهپیمایی‌های عظیم مردمی همپای بزرگان و علمای عالیقدر در روزهای مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی بود و همین امر هم سبب شد تا پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) با شنیدن ندای امت خود، سرانجام در 12 بهمن 57 بعد از سال‌ها تبعید و دوری به میهن بازگشته و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورند.

امروز انقلاب اسلامی ایران با پرچمداری رهروی صدیق و یار دیرین امام راحل، حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در همه عرصه‌ها پیشرو ظاهر شده و به عنوان قدرتی فرامنطقه‌ای در جهان شناخته می‌شود.

اکنون مهم‌ترین مسئله در آغاز چهل‌و‌دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، توجه جدی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده، چراکه نقشه قطعی راه انقلاب در این متن به تفصیل ترسیم گردیده و زمینه پیشرفت و توسعه در آن نهفته است.

اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف استان خراسان رضوی از جوار بارگاه مطهر رضوی، ضمن تبریک و گرامیداشت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، به تمامی مدیران استان انجام تکالیف و رسالت خدمتگزاری همه جانبه به مردم را تأکید می‌نمایم تا شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتظارات به حق مردم شریفمان باشیم».

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام
captcha