راهیابی ۱۷۰ نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن محلات کرج
کد خبر: 3952323
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

راهیابی ۱۷۰ نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن محلات کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج خبرداد و گفت: 170 نفر در مرحله نهایی این دوره از مسابقات شرکت کردند.

راهیابی 170 نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآنی محلات کرج

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مسابقات قرآن محلات، بزرگترین رویداد قرآنی استان البرز و تنها رویداد قرآنی با محوریت محلات در کشور است که هر ساله با حضور شمار زیادی از جامعه قرآنی کرج و استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال با وجود محدودیت‌های کرونایی، یک هزار و ۴۰۰ قاری در این مسابقه شرکت کردند، افزود: پنجمین دوره مسابقات قرآنی محلات با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ در رده‌های سنی ۴ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال، ۱۹ تا ۴۰ سال و ۴۰ سال به بالا ویژه بانوان و آقایان برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه داوری آثار با حضور 36 نفر از اساتید برتر قرآنی انجام شد، گفت: 170 نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند که از این تعداد 100 نفر خانم و 70 نفر آقا هستند.

قاسمی‌وند در پایان گفت: داوری بین این 170 نفر نیز جمعه، 17 بهمن‌ماه در امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد که در نهایت در هر رشته سه نفر به عنوان قاری برتر سال معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha