پیروی از آموزه‌های اسلامی و منویات رهبری رمز ایستادگی مردم ایران است
کد خبر: 3952975
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

پیروی از آموزه‌های اسلامی و منویات رهبری رمز ایستادگی مردم ایران است

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که آموزه‌های اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در دستور کار مردم ایران باشد هیچ سدی در برابر عزم و اراده آنها برای ایستادگی در برابر دشمنان وجود نخواهد داشت.

ارسالی| پیروی از آموزه‌های اسلامی و منویات رهبری رمز ایستادگی مردم ایران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر، 20 بهمن‌ماه به آذربایجان‌غربی سفر کرد و در این سفر با مردم بوکان در مسجد جامع امیرآباد این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر فشارهای حداکثری آمریکا، اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در چهار سال گذشته سعی کرد تا با انواع نقشه‌ها و دسیسه‌ها شدیدترین فشارها را علیه مردم ایران ایجاد کند.

سردار رمضان شریف افزود: اما همه این فشارها در نهایت راه به جایی نبرد و ترامپ با خفت و خواری کاخ سفید را ترک کرد و این نشان داد که طراحان فشار حداکثری بر علیه مردم ایران، همگی شسکت خورده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا در مقابل ایران به معنای واقعی شکست خورده است، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی، تحت راهنمایی‌های داهیانه مقام معظم رهبری هیچ‌گونه مشکلی از نظر عدم پرداخت حقوق کارکنان در کشور به وجود نیامد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تا زمانی که آموزه‌های اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در دستور کار مردم ایران باشد هیچ سدی در برابر عزم و اراده آنها برای ایستادگی در برابر دشمنان وجود نخواهد داشت و آمریکا چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر اراده مردم ایران ندارد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: تقویت سیستم دفاعی کشور یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه بازدارندگی است و همین امر باعث افزایش قدرت روزافزون ایران شده است.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه در سایه همین قدرت بازدارندگی، امنیت در مرزهای ایران اسلامی برقرار است، گفت: از نظر برخورداری از امنیت هیچ تفاوتی بین شهرهای مرزی و عمقی ایران وجود ندارد.

یادآور می‌شود، سردار رمضان شریف، پس از این دیدار با خانواده شهید اسماعیل شجاعی، نخستین شهید مدافع حرم اهل سنت آذربایجان‌غربی در بوکان دیدار و از آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha